Елу немесе жүз жылдан кейін көліктер қандай болады? Футурист суретшілер мен кинорежиссерлер болашақ туралы белсенді түрде қиялдаса, біз қазірдің өзінде бар нәрсеге және нақты перспективаларға негізделген ойлауға тырысамыз.
Трендтер
Қазіргі автомобиль өнеркәсібінде олардың бесеуі бар:
Қуатты арттыру. Мұнда бәрі түсінікті – технологиялар жыл сайын дамып келеді, сонымен қатар, машиналардың қуаты артып келеді. Бұл экономикаға әкеледі. Барлық автоөндірушілер жанармайды аз тұтынатын қуатты қозғалтқыштарды алуға ұмтылады.
Келесі, әсіресе «жасыл» үшін бірдей маңызды компонент: экологиялық тазалық. Көлік ешбір жағдайда табиғатты ластамауы керек.
Қауіпсіздік. Жүргізуші жол-көлік оқиғасы болған жағдайда оны көлік қорғайтынына сенімді болуы керек.
Ақырында, қысқарту. Көліктер аз болған кезде, олар, әрине, көлемі жағынан әсерлі болды. Бұл көрсету үшін емес, қозғалтқыштар автомобильде бүгінгіден әлдеқайда көп орын алғандықтан жасалды. Енді өлшем маңызды емес. Дәлірек айтқанда, ол бар - неғұрлым аз болса, соғұрлым жақсы. Көліктердің көптігі сонша, олар көліктің «физикалық» ерекшеліктерін кемітпей, көлемі жағынан ықшам етіп жасауға тырысады. Бұл үрдістердің барлығы ұзақ уақыт бойы жалғасады. Сонымен, болашақ көліктер туралы қиялдау, оларды қарастырған жөн.
Жақында не күтуге болады? Толығымен электрлі көлік. Жүз жылдан кейін - толығымен роботталған. Бүгінгі күні көлікте механикалық бөлшектер әлі де жеткілікті. Бірақ ілгерілеу бір орында тұрған жоқ. Мысалы, бір талантты жігіт, Nissan-ның бас өнім дизайнері Масато Иноуэ әріптестерімен бірге прототипін жасап үлгерді. Ол Nissan pivo 2 концепциясы деп аталады. Ішімдік ішетіндерге лайық есімді айтудың қажеті жоқ. Иә, ол жерде болмады. Сіздің барлық әрекеттеріңізді қасыңызда отырған робот көмекшісі бақылайды. Айтпақшы, бұл Жұлдызды соғыстардағы R2 D2 сияқты көрінеді. Тек Nissan роботының екі көзі бар, олардың әрқайсысы камера. «Қарама-қарсы көздер» әрқашан сіздің эмоцияларыңызды таниды. Роботтар ешқашан ұйықтамайды, бірақ олар сіздің ұйықтап жатқаныңызды білу үшін мұқият бақылайды. Сондықтан аздап босаңсып, көзіңізді жұмысаңыз, темір барлаушы: «Көлікте көптен бері келе жатырсыз, ұйықтағыңыз келе ме?» - деп ұсыныс жасайды. Дәл сол жерде картада ең жақын қонақүйлер мен қонақүйлер қайда орналасқанын көрсетеді. Ал робот сіздің ойыңызша ең орынсыз жерге де оңай тоқтайды. Бұл мәселеде оған көліктің 90 градусқа айналатын төрт дөңгелегі және барлық бағытта айналатын сол кабина көмектеседі. Pivo корпустың бойында орналасқан және жан-жақты көріністі қамтамасыз ететін камералардың арқасында бәрін кез келген бағытта көреді.
Елестетіп көріңізші, қазірдің өзінде мұның бәрі ең ұсақ бөлшектерге дейін әзірленіп, ойластырылуда. Ал болашақта біз сізді кез келген жерге ең аз шығынмен оңай апара алатын, еш қиындықсыз тұраққа қоя алатын, тіпті жеке гид бола алатын толыққанды роботты күтеміз. Бұл ғана емес, смартфонмен көлік жүргізу қыста жауған қар сияқты табиғи процесске айналады. Мен досыма баруым керек болды - мен құрылғыда пәрменді жай ғана тердім, және сіз қай жерде тапсырыс берсеңіз де, көлік толық жылдамдықпен ұшады. Қазірдің өзінде калифорниялық Lit Motors компаниясы Lit C-1 деп аталатын жабық электр скутерін жасап шығарды. Тұжырымдамада смартфондармен біріктіру үшін қуатты база бар.
шөл кемесі
Әрине, мәселе тек электромобильдерге қатысты емес. Бос тұрған шұжық кезегі кезінде көлікті толтырудың қажеті жоқ па? Болашақта бәрі мүмкін. Бірақ болашақта не бар - мұндай прототиптер қазір әзірленуде. Американдық дизайнер Лорен Кулесус жанармайсыз жүз жылға созылатын концепция жасады. Айтпақшы, он күн сусыз түйенің бәрі тентеді. Автокөлік әлі де компьютерлік жобаның сатысында болса да, сіз бұл туралы бірнеше сөз айта аласыз. Шөл кемелерінің аталған ағасы радиоактивті батареяларда жұмыс істейді және Cadillac WTF (Cadillac World Thorium Fuel) деп аталады.
«Батареяның» рөлін химиялық элемент – торий атқарады. Айтпақшы, сіз техникалық қызмет көрсету базасына жиі келмейтін боласыз, бес жылда бір рет «темір түйеңізді» тексеруге апаруыңыз керек. Өте ыңғайлы. Өйткені, концепция алты данадан төрт қатарға орналастырылған жиырма төрт (!) Тар дөңгелектермен жабдықталған және шиналардың тозуы орташа есеппен бес жыл. Минус - бұл көлікті жүргізу құрғақ ауа-райында ғана мүмкін. Бұл радиоактивті элементтің жұмысына байланысты болса керек. Бұл инженерия кереметін қашан көретініміз де белгісіз. Бірақ 21 ғасырда деген үміт бар.
Ұшатын көліктер - футуролог суретшілер үшін құнарлы тақырып. Ал түрік дизайнері Казим Доку, айтпақшы, жақында өткен Audi байқауының жеңімпазы атанды. Оның Audi Shark әуе көлігі концепциясы шынымен де өте жылдам акулаға ұқсайды. Бұл туралы бізге жеңілдетілген дене - су асты дизайнының тұстары хабарлайды. «Акулада» бір сызықта орналасқан екі орындық бар. Ұшақтар мен мотоциклдердің романтикасынан анық шабыттанған ұшатын «балық» жолаушыларға «бірегей тәжірибемен біріктірілген қауіпсіздіктің ең жоғары деңгейін» ұсынады. Дегенмен, мұның бәрі қиял-ғажайып әлемнен шыққан, бірақ бірнеше онжылдықта ертегі шындыққа айналуы мүмкін.
Бірақ дизайнер Томас Ларсен Ред бұл идеяны әбден мүмкін деп санайды. Ал дәл осындай жобаның жұмбақ 2053 жылы жүзеге асатынын айтты. Бұл көліктің атауынан туындайды - Chase 2053. Футуристік көлік жерде де, ауада да қозғала алады. Үш велосипед концепциясы сутегі қозғалтқышымен қозғалады. Автокөліктің корпусы көміртекті нанотүтіктерден жасалған, бұл автомобильді тұрақты етеді және зақымдану мүмкіндігін азайтады. Бекітілген құралдармен қоштасу автомобильдің салмағын айтарлықтай азайтады, бұл оған әлемнен оңай көтерілу мүмкіндігін береді. Ал, күтейік. Қырық жыл ғана қалды.
Ал жүзейік
Rinspeed sQuba концепциясын жасаушылар Джеймс Бонд өзінің су астындағы көлігімен саяхаттаған «Мені сүйген тыңшы» фильмінен шабыттандырғанын айтады. sQuba оңай жүзіп, он метр тереңдікке дейін суға сүңги алады. Дегенмен - қашықтан басқару пультіндегі бір түйме арқылы жүргізушісіз жүргізу.
Рас, мұндай «жалғыз» түймелер мені алаңдатады. Ия, және сіз өзіңізді тым көп мақтамауыңыз керек - бұл машина әлі де ұзақ уақыт жетілдіруге ие. Бүгінгі таңда жүргізуші мен жолаушы суға түскенде дымқыл болып, су астындағы бетперделердің көмегімен тыныс алады. Құрлықта да, су астында да жоғары жылдамдыққа сенбеу керек. Фильмдерге сенбеңіз: шын мәнінде, қосмекенділердің капотының астында бар болғаны 72 «жылқы» бар және ол жерде 120 км / сағ дейін, суда - 6 км / сағ дейін және су астында жылдамдай алады. - небәрі 3 км/сағ.
Тіпті тасбақалар да сізді басып озады. Әлемде амфибиялық көліктердің көптеген нұсқалары болғанымен, олардың әрқайсысында айтарлықтай кемшіліктерді табуға болады. Сондықтан жақын арада «қосмекенділікке» сенудің қажеті жоқ.
Жүз жылдан кейін кәдімгі нәрсеге айналуы мүмкін көліктердің көрінісі өзегі үшін таң қалдырады. GINA Light Visionary моделінің концепциясы - бұл нағыз өмір сүретін көлік. Оны BMW компаниясы ұсынады. Бұл көлікке арналған спорттық платформа бес литрлік V8 бар Z8-ден. Бірақ оның сүйкімділігі техникалық сипаттамадан алыс, бірақ арнайы талшықты материалдан жасалған денеде.
Автокөлік иесіне ұнайтын пішінді ала алады. Егер сіз сорғыштың астына түскіңіз келсе, ол орталықтан «таралады». Аэродинамиканы жақсартыңыз - концепция спойлерді өсіреді. Автокөлік сіз фараларды қосқан кезде бірден «көзін ашады». Сондай-ақ, кез келген сызаттар мен ойықтар көліктегі ит сияқты өздігінен «емдейді». Енді сізде автокөлік қызметінде көп ақша қалдыру мүмкіндігі болмайды. Бұл автомеханиктердің сәтсіздігі! Болашақ бір түймені басу арқылы сыртқы түрін өзгертетін көліктерге арналған. Ал бұл біз бір-екі жыл бұрын ойлағандай қиял емес.
Ал енді қоршаған ортаның ластануы туралы. Автокөлік компаниялары күні-түні «ең жасыл» көлік атағы үшін күресетінін білесіздер. Оларға ауаны ластамайтын көлік ойлап табу аздық етеді. Бізге де осы ауаны тазартатын экомобиль керек. Бұған дейін Green Apple тиісті атауы бар концепцияны жасаушылар бұл туралы ойлады. Бұл болашақтың «типтік» көлігі сияқты.
Бірақ ауа жинағыштарына назар аударған жөн, олардың ішінде көлік жүргізу кезінде электр энергиясын өндіретін шағын турбиналар бар. Сондай-ақ ол жерде қала ауасын шығатын жерде тазартатын сүзгілер орнатылған. Бұл идеяның болашағы зор екені таңқаларлық емес. Мұндай экокөліктер шынымен де қалаларды толтыруы әбден мүмкін, қауіпті өндірістерден шығатын зиянды көліктерден шығатын газдар ретінде есептен шығарып, олардың басына ешкім кінә таға алмайды.
Корейлік Hyundai City Car көлігін атап өткім келеді, ол да ерекше назар аударды. Дизайнер Николас Стоун құрастырған корпус фотоэлементтерден тұрады. Олар Күннен келетін энергияны алып, оны батареяларға береді. Сонымен қатар, болашақ қалалық көлікте суы бар арнайы резервуар бар, ол электр тогының әсерінен оттегі мен сутегіге ыдырайды.
Сутегі сақталады және қажет болған жағдайда әртүрлі машина жүйелерін қуаттандыру үшін қолданылатын электр энергиясын өндіру үшін пайдаланылады. Ал оттегі тек сору құбырынан шығады, бұл процесс Дэниел Носер жасанды фотосинтез деп аталады. Мұның бәрі, әрине, тамаша, бірақ концепция мен жолдарды бағындыруға қабілетті көлік арасында тұңғиық бар. Ендеше, еңбекқорлығының арқасында кез келген нәрсені өмірге әкелетіндей инженерлердің қолында.
Қаншама тамаша идеялардың шындыққа айналғаны туралы айтудың қажеті жоқ. Бірақ жақын арада біз машинаны төрт доңғалақты нәрсе ретінде елестетпеуіміз мүмкін. Ең көп тараған идея - көлікті бір үлкен дөңгелекке айналдыру. eRinGo концепті автомобильі - сол идеялардың бірі. Бұл концепциядағы үш дөңгелек бір-бірімен біріктірілген: орталық - жетекші бір және екі бүйірлік тірек. Бір дөңгелектегі тепе-теңдік гироскоптың көмегімен жүзеге асырылады. Бұл тұжырымдаманы жасаушы Мохаммад Гезел eRinGo екі дос үшін тамаша көлік деп санайды. Көлікте екі руль бар, достардың бірі шаршаса, екіншісі орын ауыстырмай-ақ рөлге отырады. Бұл көлікте бір мәселе бар – жүргізуші көлікті басқарғанын тәртіп сақшыларына қалай дәлелдейтіні түсініксіз.
Біреулер көліктерді тұтас дөңгелекке айналдырса, енді біреулері олардан мүлде құтылады. Хуиха Нгока Лана есімді дизайнер Stealth жауынгері мен НЛО арасындағы гибридке ұқсайтын тұжырымдама жасады. Көлік үш шардан тұратын дөңгелектердің арқасында кез келген бағытта қозғалу мүмкіндігіне ие. Бізге таныс рульді ауыстыру тәсілі де қызық. Оның орнына, көлікте - солға, оңға және айналуға қозғалыстың біріктірілген функциялары бар басқару шары.
Бірақ мұның бәрі, айталық, магнитті жолдар мен оларда жүре алатын көліктерден гөрі шындыққа әлдеқайда жақын. Дегенмен, кім біледі. Бұл нағыз «тұжырымдама машинасы» ретінде жасалған машина болды. Магниттік автокөлік автомобильді үнемдеу мәселесін шешу үшін ойлап табылған. Магниттердің көмегімен көлікті жолдың үстінен көтеріп қозғалатыны анық, бұл оны салмағының жартысына жеңілдетеді. Бұл идея қаншалықты шынайы? Оны бірнеше жылдан кейін білетін боламыз.
«Жасыл», қауіпсіз, жылдам, салқын, кейбіреулер бір нәрсені жасай алады, басқалары - басқа. Бірақ Bat-мобильдер немесе трансформаторлар, бірнеше қасиеттерді біріктіретін машиналар туралы не деуге болады? «Бэтмен басталады» фильмінде танк пен Lamborghini қалай «кесіп өткен». Неліктен Феррариді тікұшақпен немесе Масератиді сүңгуір қайықпен жұптастырмасқа? Бірақ жақсырақ, әрине, реактивті истребитель бар көлік. Бір күні аттас фильмдегі трансформаторлар шындыққа айналады. Сонымен қатар, трансформаторлар конверттелетін немесе спорттық пикапқа айналуы мүмкін динамикалық жол талғамайтын купе болып табылады. Трансформациялар кішкентайдан басталады.
MILA Coupic концепті көлігін, айтпақшы, ресейлік Yo-Auto серіктестігі болып табылатын Magna Steyr ұсынған. Көлік бес жолаушыға арналған. Көліктің төбесі жалюздерге ұқсайтын мөлдір кірістірулермен жабдықталған. Шатырдың алдыңғы және артқы бөліктері екі бағытта тәуелсіз түрде бүктеледі. Бар болғаны түймені басу керек. Артқы орындықтар да оңай бүгіледі. Дәл осы түрлендіру нәтижесінде кабинада артқы қабырға қалыптасады, ал автомобиль пикапқа айналады. Бұл тұжырымдаманың ең есте қалатыны - әрлеу материалдары мен тұжырымдаманың өзі спорттық аяқ киімнен алынған. Мұндай көліктің болашағы бар ма, өзіңіз бағалаңыз.
Міне, сіз үшін толығымен ғылыми фантастика саласындағы көлік. Дегенмен, қазір ойлайтынымыз осы. Осыдан он бес жыл бұрынғыдай, адамдар смартфондар туралы армандамаған. Біз ойдың күшімен басқарылатын машиналар туралы айтып отырмыз. Қазірдің өзінде миыңыздан ақпаратты оқуға мүмкіндік беретін көптеген бағдарламалар бар. Бұл идея телефондарда, құлаққаптарда, көзілдіріктерде, кез келген жерде жүзеге асырылуда. Бұл болашақ көліктерге де қатысты. Мысалы, Mercedes F400 ретінде белгілі Merc Cyborg. Бұл электромобиль әрбір доңғалақ үшін жеке электр жетегі бар бірегей аспамен жабдықталған. Автокөлікте руль дөңгелегі, беріліс тұтқасы немесе педальдар жоқ. Бірақ жүргізушінің басының үстінде оның миынан келетін импульстік сигналдарды оқитын күмбез бар. Осылайша, көлікті ойлар басқарады. Мұндай көлік әлі де макет түрінде бар болса да, дизайнер оны жасауға қажетті технология 2040 жылы әбден қолжетімді болатынына сенімді.
Әзірше, бұл жаңалықтардың бәрі әлі болған жоқ - ескі болса да жақсы Renault, BMW және мүмкін «классиктерден» ләззат ала тұрарсыз. Желмен жарыса жүйткіп!
Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.