Киноның әрбір режиссер білетін, бірақ көрермен байқамайтын қызықты құпиялары

Киноның көрерменге белгісіз, бірақ әрбір режиссер білетін 12 құпиясы.

Кезекті кинотуындыны жасау барысында режиссерлар барынша тырысады. Басқа саладағы қызметкерлер секілді кинорежиссерлердің жұмысында да әр түрлі қиындықтар кездеседі. Оларға әлемге жаңа фильм көрсету үшін, әрдайым от пен судан өту жеткіліксіз, және де динамикалық түрде ауысып отыратын индустрияның заманауи талаптарына бейімделу қажет.

Келесі топтамадан кино әлемінен өте қызықты 12 фактпен таныса аласыз.

1. Зұлымда «Apple» компаниясының гаджеті болуы мүмкін емес

Жақын арада «Достатть ножи» триллерін түсірген Американың режиссеры – Райан Джонсон киноиндустриядан өте қызықты ақпарат айтты. Бұл ақпарат көрерменге жағымсыз кейіпкерді бірден анықтауға көмектеседі. Зұлымды кинодан табу қиын емес: оның қолында ешқашан Apple компаниясының өнімі кездеспейді. Компания өз гаджеттерін қолдануға бір талап бойынша ғана береді: техника тек жағымды кейіпкердің қолында ғана болуы қажет.

Apple компаниясы ақырғы кездері голливуд фильмдеріндегі продакт-плейсменттен көшбасшылар қатарына қосылды. 2012 жылдан бастап оның басшылығы киностудияларға iPhone жане басқа өнімдерін тек жақсы жағынан көрсетуге талап қойды.

Зұлымда «Apple» компаниясының гаджеті болуы мүмкін емес

 


2. Бұрынғы кездері 3D фильмнен көрерменнің басы қазіргі кезден қарағанда көбірек айналатын

Қазіргі кезде 3D фильм өндірісінде авторлар «ұшу әсерін»(эффект вылета) сирек қолдануға тырысады. Себебі біздің миымыз көріп тұрған стереоскопиялық бейнені түсінбейді, бұл кеңістік тереңдігінің иллюзиясы. Біздің миымыз біздің алдымызда шың объект тұр деп санауға тырысады, және сол объектке фокус жасайды. Бұл жағдайда миымыз көз бұлшықеттерінң сәтсіз түрде көп салмақ түсіреді. Осының нәтижесінде бас айналады, ауырады, және жүрек айнуы мүмкін.

Осы себептен қазіргі кездегі спецэффект жасаушылар 3D нысан тез ұшып отыратындай жасайды, осылайша біздің ми ол нысанға назарын толықтай аударып үлгермейді. Немес эффект жасау барысында өте ұсақ заттарды қолданады, мысалға шан, күл, қар және т.б., оларды ми жай ғана шу ретінде қабылдайды, және оған назарын аударуға тырыспайды.

Бұрынғы кездері 3D фильмнен көрерменнің басы қазіргі кезден қарағанда көбірек айналатын

 


3. Хоррорға түсетін кішкентай балалар фильмның не жайлы екенің білмейді

Көп жағдайларда балалар қорқынышты фильмде түсірілініп жатқанын білмейді. Түсірілім өте сирек хронологиялық кезекте өтеді, кішкентай балаға да ол көріністерден бір ортақ картина шығару қиынға түседі. Кино түсірілетін алаңда қорқынышты еш нәрсе жоқ: музыка мен басқа дыбыстар тек қана постпродашенда қосылады, ал костюмдер, маскалар, қуыршақтар шың өмірде қорқыныштыдан емес күлкілі көрінеді.

Ал балаға қан немес басқа қорқынышты заттармен түсірілу керек болған кезде, ол балаға ойын ретінде беріледі. «Сияние» фильмында кішкентай баланың рольын ойнаған Дэнни Ллойд хоррорда түсіп жатқанын байқамаған. Стэнли Кубри режиссері оған жалпы сюжет жайлы айтпау туралы шешім қабылдады. Ал актер болса бұл фильм қонақ үйде тұратын отбасы жайлы драма деп ойлады.

Хоррорға түсетін кішкентай балалар фильмның не жайлы екенің білмейді

 


4. Кадрда айна бар көрініс – ең қиын көріністердің бірі

Айна алдындағы көріністер белгілі бір бұрыштан түсірілуі керек, себебі камераға кейіпкер мен оның айнадағы бейнесі көрінуі, ал камераның өзі мен жарық құрылғылары көрінбеуі тиіс. Мысалға, Терминатор жайлы фильмде жақсы көрініс алу үшін дублерлер мен қуыршақтарды қолдануға жүгінген.

Линда Хэмилтон Арнольд Шварцнеггердың басынан чипты алып жатқан эпизодта ешқандай айна жоқ: камераға қарсы Шварцнегер отыр, ал оның жанында Линданың дублеры тұр. Ал актрисаның өзі болса, алдынғы планда қуыршақтың басымен ролін сомдап тұр. Ешқандай алаяқтық емес, тек шеберлік.

Кадрда айна бар көрініс – ең қиын көріністердің бірі

 


5. Кейбір кездерде режиссерлар әдейі «киноляп» жасайды

Көптеген блокбастерлерде әр түрлі киноляптар кездеседі. Солардың кейбіреулері өте анық көрінеді. Мысалға, «Темный рыцарь: Возрождение легенды» фильміндегі фондтық биржа көрінісінде Бэтмен туннельге жарық күнде кіреді де, екінші жағынан қап қараңғы уақытта шығады.

Себебі, режиссерлар сюжеттегі келіспеушіліктерді біледі де, оларды әдейі жасайды. Бұл жерде Бэтмен жарықтан қарағанда қараңғы жерде Бэтмен кадрда жақсырақ көрінеді. Бұл режиссер Кристофер Ноланға қателік жасау үшін жеткілікті болды. Және де, фильмның авторлары көптеген көрермендердің мұндай детальдарға мән бермейтінің біледі.

Кейбір кездерді режиссерлар әдейі «киноляп» жасайды

 


6. Голливудтық фильмдерге қар жеткізетін арнайы компания бар

Голливудтық фильмдерде қолданылатын қарлар – жасанды қарлар. Олардың көбінде қарды арнайы Snow Business компаниясынан алады. Фирма 1983 жылы құрылған болатын, және оның «портфолиясында» 200-ге жуық қардың түрлері бар. Шың қар дауылдары түсірілім кезінде өте ыңғайсыз болып табылады, себебі олар камера алдында ериді. Оған қарамастан кейбір фильмдер қарлы аймақтарда түсіріледі. Мысалы, «Выживший» драмасында, бұл фильм Канададағы таулы курортта түсірілген.

Голливудтық фильмдерге қар жеткізетін арнайы компания бар

 


7. Егер де массовкадағы адамдар камера қараса, оларды жұмыстан шығаруы мүмкін

Массовкадағы жұмыскерлерге камераға қарауға тиым салынған: олар камераға қарағанда, жұмыстан айырылу қауіпі бар. Баста рольді сомдайтын кейіпкерлеге ұқсайтын статисттер, кадрда көп уақытқа көрсетілмейді. Және оларға ақ түсті киімді, немесе көзге түсетін жазуы бар киімді кимеуге кеңес беріледі, себебі ондай киімдер кадрдағы басты кейіпкерге кедергі келтіруі мүмкін.

Егер де массовкадағы адамдар камера қараса, оларды жұмыстан шығаруы мүмкін

 


8. Кинода нағыз тамақты өте сирек кездерде түсіреді

Жиі кездерде кинода көрінетін тағам – нағыз тағам болып табылады, негізі олар жеуге болмайтын материалдардан жасалған. Мысалға, Гарри Поттер фильмдеріндегі үлкен залдағы тағамдар есіңізде ме? Тағам тек бірінші фильмде шын тағам болды. Ол кезде тағамдардың мерзімі тез өтіп, оларды өте жиі алмастыруға тура келді. Сондықтан, фильнің келесі бөлімдерінде, тамақтардың басым бөлігі пенопласт және басқа да материалдардан әзірленген болды.

Кинода нағыз тамақты өте сирек кездерде түсіреді

 


9. Арнайы эффекттері бар фильмдерде жасыл фонды қолдану кездейсоқтық емес

Арнайы эффект жасау барысында режиссерлар дәл ашық жасыл түсті қолданады, себебі спектрде ол түс қызыл, қызғылт сары және сары түстерден, яғни адамның денесінің басты түстерінен өте алшақ болып табылады. Және де, ол түс әрдайым кадрдағы кез келген басқа заттардын түсінен ажыратылады. Осындай әдіс монтаж процессінің уақытын қысқартады.

Арнайы эффекттері бар фильмдерде жасыл фонды қолдану кездейсоқтық емес

Тарихтағы ең қорқынышты тұмау пандемиясы >>>

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес
 
Share on Myspace