Жамбыл ауданы. Ұзынағаш ауылы.

                                                                           «Аққайың» бөбекжайы басшысы:

Куаныш Владимировна Жумабекова

Қазіргі заманғы білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында білім беру мазмұнын жаңарту, білім беру қызметінің басым бағыттары бойынша инновациялық бастамалар негізінде жаңа сапаға қол жеткізу қажеттілігі туындағандықтан, неғұрлым жаппай сипатқа ие болып отырған инновациялық қызметтің рөлі артып келеді.

Көптеген зерттеушілер мектепке дейінгі білім беру ұйымының дамуын инновацияны мақсатты дамыту және құру, енгізу және дамыту, тарату және тұрақтандыру процестерімен байланыстырады, бұл оның сапалы жаңа жағдайын анықтайды.

"Аққайың" МДҰ-да мектепке дейінгі білім беру сапасын арттырудың осындай жаңашылдығы мен шарты бүгінгі таңда білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын енгізумен қатар, инклюзивті ортаны ұйымдастыру болып табылады.

Біздің мектепке дейінгі мекемедегі инновациялық қызмет келесі бағыттарды көрсетеді:

  1. Мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру мазмұнын жаңарту:
  • МДҰ-да заманауи бағдарламалар мен технологиялар сәтті қолданылуда;
  • Білім беру процесі мектепке дейiнгi тәрбие мен оқытудың үлгiлiк оқу бағдарламасы негізінде құрылады;
  • Тәрбиеленушілердің жан-жақты дамуын іске асыру мақсатында дамудың барлық салаларын қамтитын қосымша бағдарламалар қолданылады;
  • Білім беру үдерісінде дәстүрлі және заманауи әдістер мен тәсілдер тиімді пайдаланылады, соның ішінде:

- адамгершілік дидактика әдістері-танымдық қызығушылықты дамытуға, ойын әдістері мен тәсілдерін кеңінен қолдануға негізделген балалармен іс-әрекет;

Кіріктірілген әдіс (ұйымдастырылған оқу  қызметі, мұнда білім беру салаларын интеграциялау принципі негіз болады;

- Жоба әдісі балалардың даралығын білдіру және мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерін дамыту құралы ретінде;

STEAM технологиясы балаларымызға әлемді жүйелі түрде оқуға, айналасындағы оқиғалардың логикасын білуге, олардың қарым-қатынасын ашуға және түсінуге, жаңа, ерекше және өте қызықты жаңалықтарды табуға мүмкіндік береді

ТРИЗ-технологияларды – балалар шығармашылығы мен креативтілігін дамытуда пайдалану;

-Заманауи цифрлық-коммуникациялық технологияларды (электрондық ресурстар мен платформалар, компьютерлік презентациялар, бейнеэкскурсиялар) қолдануға негізделген әдістер.

  1. Әдістемелік жұмыс жүйесін жаңарту және жетілдіру:
  • Инновациялық қызметті әдістемелік сүйемелдеудің негізгі бағыттары анықталды:
  • педагогикалық диагностика әдістеріне оқыту, педагогикалық процесте оның нәтижелерін пайдалануды жандандыру;
  • озық педагогикалық тәжірибені меңгеру;
  • педагогтердің шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • педагогтердің педагогикалық іс-әрекетте шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылысын қолдау;
  • кәсіби жетілдірудің әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдану.

Біздің бөбекайдағы әдістемелік жұмыстың барлық түрлері бөлінеді:

- топтық: педагогикалық кеңестер, семинарлар, семинар-практикумдар, кеңестер, шығармашылық топтардың жұмысы, ашық көріністер, іскерлік ойындар және т. б.;

- жеке: өздігінен білім алу, жеке кеңес беру, әңгімелесу, тағылымдама, тәлімгерлік және т. б.

  1. Білім беру сапасын басқару жүйесін жаңарту:

МДҰ-да заманауи талаптарға сәйкес жағдай жасалған:

-нормативтік-құқықтық;

- перспективалы-мақсатты;

- қажетті-ынталандырушы;

- ақпараттық-коммуникативтік.

  1. Тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара іс-қимыл жүйесін жетілдіру:
  • * отбасылық тәрбие жағдайлары мен отбасы қажеттіліктерін зерделеу, сараланған негізде тиімді өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын болжау;
  • ата-аналарды баланың білім беру кеңістігіне белсенді тартуды қамтамасыз ететін шаралар жүйесін жетілдіру негізінде өзара іс-қимылдың қазіргі заманғы нысандарын енгізу;

мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу мен дамытуды психологиялық-педагогикалық қолдау, мектепте оқуға және дамудың болашақ кезеңдерінде өмірге дайындық.

  1. Сабақтастық өзара қарым-қатынастар жүйесін дамыту және жетілдіру. Сыртқы байланыстарды кеңейту, қоғаммен өзара әрекеттесу.

 

Диагностика нәтижелеріне сүйене отырып, біз сондай-ақ педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамытудың мақсатты бағдарламасын әзірледік, оған іс-шаралар енгізілді:

  • Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттырудағы қажеттіліктерді зерделеу;
  • Педагогикалық білім беруді дамытудағы үрдістерді анықтау;
  • Педагог қызметкерлердің өздігінен білім алуының жеке бағдарламаларын әзірлеу;
  • Мекемеде инновациялық бастамалар негізінде әдістемелік құралымдар құру;
  • Кітапхана мен медиатеканы жаңалықтармен толықтыру;
  • Педагогикалық басылымдар мен әдістемелік әдебиеттерді іріктеу.

Балабақшада оңтайлы, бай, эстетикалық тұрғыдан тексерілген, білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының барлық талаптарына, дидактикалық принциптерге сәйкес келетін, өзіндік ерекшелігімен ерекшеленетін, мектеп жасына дейінгі баланың жан-жақты дамуына, оның мектепке дейінгі мекемеде болуының жайлылығын қамтамасыз етуге ықпал ететін пәндік-кеңістіктік орта құрылды.

Бұл жүйені іске асырудың басты міндеттерінің бірі-мектепке дейінгі ұйымда инновациялық қызметті сапалы жүргізуді қамтамасыз ету.

Педагогтердің инновациялық дамуы мектепке дейінгі білім беру сапасына оң әсер етеді.

Педагогтардың инновациялық әлеуетін дамыту бойынша мақсатты, жүйелі жұмыс, аймақтық компонент бойынша жұмыс тәрбиешілердің біліктілік деңгейі мен мүдделерін ескере отырып, мектепке дейінгі мекемеде инновациялық процестерді енгізу жөніндегі іс-шаралар жүйесін әзірлеу оқыту-тәрбие үрдісінде  инновациялық қызметке ұмтылуға ықпал етті, бұл білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көрініс тапқан жаңа білім беру нәтижелеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді.

МДҰ жұмысы интеграция аясында өтуде. Бұл қағидат біздің мектепке дейінгі білім беру бағдарламамыздың негізі болып табылады. Біздің мекемедегі қосымша білім беру жүйесі әртүрлі бағыттағы сабақтар арқылы ұсынылған.

Біздің жұмысымыздың нәтижесі жыл сайын балалар өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетіп, өздерінің ішкі әлемін ашып, әрі қарай мектепте өзін-өзі жетілдіруді жалғастыруда.

Осылайша, біз білім берудің барлық сатылары мен әлеуметтік институттардың байланысын көздейтін үздіксіз білім беру принциптерінің бірін орындаймыз. Баланың метепке дейінгі балалық шақтың даму деңгейін қамтамасыз ете отырып, әр баланың бастауыш мектепте оқуында табысты және білікті болуына мүмкіндік береді.

 

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес