Сіздің үйіңізден  қымбат тұратын бір түсті картиналар

Сіздің үйіңізден қымбат тұратын бір түсті картиналарды осы мақаладан көре аласыздар.

1.Абстрактілі кескіндеме, Эд Рейнхардт.

Абстрактілі кескіндеме, Эд Рейнхард

Адольф «Эд» Рейнхардт (Ad Reinhardt) - Нью-Йорктегі суретші-абстракционист, ол абстрактілі экспрессионизмді қолдаған, яғни, түс пен форманы саналы түрде пайдалану. Оның алғашқы жұмыстары геометриялық фигуралар мен басқа да дәстүрлі техникаларды қамтыды. Бірақ, 1940 жылдардан кейін ол толығымен біртүсті картиналарды сала бастады.

Өмірінің соңғы 10 жылында ол тек қара түспен боялған төртбұрышты картиналардың сериясын шығарды. Олар оның «соңғы суреттері» ретінде сипатталған. Осы қара квадраттарды жасағаннан кейін, ол салатын басқа ештеңе қалмады деп ойлады.

Бір қарағанда олар мүлдем бей-жай көрінуі мүмкін. Бірақ, әрқайсысының нәзік нюанстары бар. Оларды байқау үшін көп уақыт пен күш жұмсалуы керек, оны барлығы істей алмайды. Картиналар Нью-Йорктегі Қазіргі заманғы өнер мұражайында алғаш рет көрсетілген кезде, мұражайдың тұрақты келушісі наразылық білдіріп, мүшелігінен бас тартқан.

2. Қара квадрат, Казимир Малевич.

 Қара квадрат, Казимир Малевич

1913 жылы Адольф Рейнхардттың туған жылы Казимир Малевич өзінің соңғы қара суреттерінің мазмұнын өзі жасаған қара шаршыда болжайды. Рейнхардт өз суреттерін тек қара бояумен бояған кезде, Малевич ақ парақтың ортасына қара шаршы ғана сызды. Ол былай деп жазды: «1913 жылы өнерді шынайы әлемнің өлі жүктемесінен босатқым келгендіктен, мен шаршы формасынан пана таптым».

Кейбіреулер «Қара шаршыны» «ештеңе суреттелмеген алғашқы сурет» деп сипаттады. Малевичтің өзі бұл өнерді қазіргі заманға сай құру үшін «өнердің нөл нүктесі» деп атады. Сурет бір кезде біркелкі қара түсті болғанына қарамастан, уақыт оның беткі қабатын ашып, оның ақ сызаттарын көрсетті.

3. Ақ картиналар, Роберт Раушенберг.

 Ақ картиналар, Роберт Раушенберг

Қара суреттердің тағы бір сериясын Роберт Раушенберг (Robert Rauschenberg) өзінің мансабының алғашқы жылдарында жасаған. Газеттердің үстіне «салынып», кенепке жабысқан олар сыдырылып қалған қабық тәрізді болды.

Сонымен қатар, ол ақ картиналар сериясын жасады. Ақ сериядағы бес сурет - бір, екі, үш, төрт немесе жеті бірдей ақ кенептердің жиынтығы. Олар алғаш рет көрмеге келген кезде, картиналар арзан трюк деп саналды, бірақ қазір оларды әлемнің ең керемет галереяларында кездестіруге болады.

Уақыт өте келе бояу өзінің қасиеттерін жоғалтқандықтан, Раушенбергтің достары оларды сақтап қалу үшін бірнеше рет бояған болатын. Раушенберг композитор Джон Кейждің (Джон Кейж) досы болған. Ол әйгілі «Төрт отыз үш» атты музыкалық шығарманы жазды, онда пианино және басқа аспап орындаушылары 4 минут 33 секунд үнсіз отырды. Осылайша, жұмыс экологиялық дыбыстардан тұрады. Мүмкін бұл оның суреттеріне арналған керемет музыкалық сүйемелдеу болар.

4. Монохромды ақ картина, Ли Юань-Чиа.

 Монохромды ақ картина, Ли Юань-Чиа

Ли Юань-чя, ХХ ғасырдағы әйгілі қытай суретшілерінің бірі, кескіндеме, мүсін және жиһаз саласында жұмыс істеді. Ол 1963 жылы ақ түсті монохромды сурет салды. Бір қарағанда бұл жай ғана таза ақ бет сияқты көрінеді, дегенмен жақын аралықта өзіндік нюанстарын көруге болады.

Картоннан ойылған шеңберлер кенепке желімделген және фонның өзі сияқты ақ түспен боялған. Ли шеңберлерді «ғарыштық нүктелер» деп сипаттады. Ол нүктелерді барлық нәрсенің басы мен соңы деп санады. Бұл нүктелер Ғаламның шексіз кеңістігіндегі жағдаймен байланысты. Бастапқыда сурет «2 = 2 - 2» деп аталды.

5. Дилан картинасы, Брайс Марден.

 Дилан картинасы, Брайс Марден

Брайс Марден (Брисис Марден) өзінің суретін досы Боб Диланның құрметіне «Диланның суреті» атады, сол арқылы әнші досының мансабына көмектеспек болған. Алайда, жұмыс аяқталған кезде, болашақ Нобель сыйлығының лауреаты Дилан Марденнен әлдеқайда танымал болды. Осылайша сурет Марденнің өзінде қалды.

Кенеп скипидармен және сұр түс қосылған балауызбен боялған болатын. Содан кейін, суреттің бетін тегістеу үшін шпатель қолданып, оның жұмысының көркемдігін растайтын іздер қалды. Сонымен қатар, суреттің төменгі жағында боялмаған кенептің жолағы бар. Онда сурет салу процесін растайтын бояу тамшылары және басқа да белгілерді көруге болады.

6. Ахром, Пьеро Манцони.

Ракоскорпион (эвриптерида)

Пьер Манзони өнерге деген кекесінді көзқарасымен танымал.

Оның "Ахромалар" деп аталатын бірқатар шығармалары қарапайым ақ картиналар сияқты көрінеді, бірақ суретші оларды түссіз деп сипаттады. Картиналардың бұл топтамасын қарапайым ақ кенептерден бастады. Кейде ол бояулардың құрылымын көрсету үшін, бояуды қалың етіп жаққан болатын.

Кейінгі жұмыстарынан ақ сызықтар мен жолақтарды көре аласыз. Суреттер топтамасының соңына қарай Манзони кенептің орнына талшықты мақта, акрил шайырлары, шыны талшықтар және боялған тоқаштарды қолдана бастады. Сонымен қатар, ол уақыт өте келе түсін өзгертетін пигменттермен өз жұмысын бояй бастады.

7. Суррогатты картиналар, Аллан Макколлум.

 Суррогатты картиналар, Аллан Макколлум

Аллан Макколлум (Allan McCollum) суретерді ортақ пішінге түсірді. Оның жұмысы - сурет сүйеуіштері. Оның туындылары жиектелген суреттерге ұқсаса да, олар шын мәнінде картиналарға ұқсайтын етіп боялған гипстен жасалған бұйымдар.

Жиек ішіндегі сурет және жақтаудың арасында ешқандай айырмашылық жоқ. Суреттің барлығы әртүрлі, бір-біріне ұқсамайды. Барлығы қолдан жасалған.

Суррогатты картиналар - бұл өнер мен автоматика арасындағы көпір.

8. Сұр, Герхард Рихтер.

 Сұр, Герхард Рихтер)

Герхард Рихтердің топтамаларынан өте егжей-тегжейлі, фотореалистік портреттерден бастап, ашық түсті абстракцияларға дейінгі суреттерді кездестіре аласыз. Ол тіпті резонансты әйнектің квадраттарынан тұратын Кельн соборына арналған витражды жобалаған. Осы жұмыстардан басқа, ол «сұр суреттер» сериясын жасады.

Картиналар түрлі-түсті реңктерде ұсынылған, олар күңгірт түсті суреттерден күрделі өрнекті үлгілерге дейін дамып отырады. Олардың көпшілігі 1960-70 жылдары салынған. Рихтер сұр түс - бостандықты бейнелейтін идеалды түс деп санайды. «Сұр түс ешқандай сезім немесе ассациация тудырмайды, оны іс жүзінде көріге де, байқамауға да болады» деп түсіндірді.

9. Вуаль, Ширазе Хушери.

 Вуаль, Ширазе Хушери

Ширазех Хошхари - ирандық суретші және беделді Тернер сыйлығына үміткер. Оның концептуалды өнер саласындағы жұмыстары Нью-Йорктегі заманауи өнер мұражайында және Tate Modern галереясында қойылған.

Оның 1999 жылы жарық көрген «Вейл» картинасы қарапайым боялған қара квадрат сияқты. Суретші оны өзінің автопортреті деп санайды. Суретші сопылық сөз тіркестерін графитпен боялған қара кенепке араб тілінде жазған. Жақын қашықтықта болса да, оларды көру мүмкін емес. Хушери өзінің жұмысын кескіндеме мен сурет арасындағы өнер туындысы деп санайды.

10.IKB 79, Ив Кляйн.

 IKB 79, Ив Кляйн

Дәстүр бойынша, кескіндемеде көгілдір түс сирек қолданылған. Көк бояу көбінесе қымбат болды, өйткені оны шығару қиынға соқты. Лапис-лазули, ультрамарин түсті пигментті Ауғанстаннан әкелуге тура келді. Сол кезде Ив Клейн көк түс оның өмірінің түсі болады деп шешті.

1946 жылы достарымен бірге жағажайда жатып, Клейн көк аспанға қарады. Аспанға ойша өз атын жазып жатып, "аспан - менікі" деп тұжырымдаған.

Пигмент өндірушісімен жұмыс істей отырып, ол «International Klein Blue» деп аталатын ультрамариннің өз нұсқасын жасады (және тіркеді).

Дұрыс емес ұйқы денсаулыққа зиян болып шықты >>>

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес